2015. július 17., péntek

Bristol, I am on the way.

Életem következő nagy állomása Bristol.
Mert felajánlották.
Bár nem vagyok biztos benne, mert ezt át kell gondolni. A lehető legjobban.
Ugyanakkor odáig vagyok a gondolattól, hogy ott folytathatnám a tanulmányom, amint itt végeztem. 
De néha nagyon futurisztikusan gondolkodom, néha meg nagyon ..régimódian.
Igazából tanácstalan is vagyok, de mindenhol meg kell próbálni, összeszedni minden tudást és aztán birtokolni őket, magabiztosan, ahogy csak lehet.

De azt mondják: "Ne várd, hogy megtalálod az igazit.. ebben a szakmában úgysem fogod."
Na meg Angliában főleg ne várd..
Mondjuk én is csak annyit tudok Bristolról, amennyit a Skins mutat. 
Azt az élhetetlen és romlott életvitelt.


Ugyanakkor a művészettel nehéz döntések járnak, de megéri.
Csak állj ki önmagadért, mert más sosem fog érted.
És ha határozott és erős jelenség vagy, akkor még az is el fogja hinni, aki életében először lát téged.. nem csak hogy elhiszi, hagyja magát befolyásolni.
Ez a lényeg, akármit is csinálsz, akármi is a célod, önmagad nélkül egy senki vagy.