2012. július 22., vasárnap

CloudyY.

Néha vissza kell utasítani az embereket. Igen. De ne csak egyszerűen utasítsd vissza, a-a ne.. hagyni kell, hogy észrevegye rajtad, mennyire boldog vagy. És milyen jó minden. Hiszen akire nincs szükséged.. szóval akkor nincs is bűntudatod, attól, hogy neki fáj. Gondolkodtam ma, és rájöttem, hogy ha senkit sem szeretünk, ha nem kötődünk senkihez, ha nincs családunk, ha egyedül sodródunk a világban, akkor képesek lehetünk bármire. Akkor nem félünk a haláltól.. jó, most ne értsetek félre, de értitek nem? Akkor nem félünk attól, hogy balesetünk lesz. És nincs lelkifurkánk, mert nincs kiért aggódnunk. Szóval ennyi. SZOO. Elmondanám, hogy szeretem a felhőket, magam is az vagyok Cloudy. Felhős. És felhő, erről jut eszembe, életem legjobb két napja EDDIG, a FelhőY party volt. Nemigaz Marci? :)♥